Sfinks Polska, spółka zarządzająca siecią Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzyła pierwszy lokal w Zgierzu. Nowa restauracja mieszcząca się przy ul. Dąbrowskiego 20 prowadzona jest na zasadzie franczyzy. Sphinx w Zgierzu to czwarty lokal otwierany przez spółkę w tym roku i zarazem 93 restauracja działająca w ramach tej sieci.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otwiera 6 czerwca dwie nowe restauracje Sphinx. Będą to pierwsze lokale sieci w Kutnie oraz w Starogardzie Gdańskim. Obie restauracje Sphinx prowadzone są na zasadzie franczyzy.

„Sprzedam 300 butelek wódki weselnej, która została po moim odwołanym ślubie” lub „Sprzedam alkohol pozostały po moim weselu” – na ogłoszenia tego typu można natrafić w internecie. W poszukiwaniu oszczędności przed weselem niektórzy mogą rozważać oferty alkoholu z nieoficjalnych źródeł. Tymczasem pseudo markowy alkohol kupowany poza legalnymi sklepami czy restauracjami może okazać się tzw. „odkażanką” bardzo groźną dla zdrowia, a nawet życia, powstałą na bazie alkoholu przemysłowego, zawierającego wiele szkodliwych substancji. Oprócz tego państwo młodzi powinni być świadomi, że za nielegalne posiadanie alkoholu bez akcyzy, a także sprzedaż alkoholu bez zezwolenia grożą kary -  grzywny, a nawet więzienia. Takiego początku nowej drogi życia nie życzyłaby sobie żadna para.

RTS Widzew Łódź podpisał nowy kontrakt z firmą Impall, który zakłada rozszerzenie współpracy. Na podstawie umowy Impall zwiększy bowiem dwukrotnie swoje zaangażowanie finansowe w Widzew. W zamian reklamy partnera pojawią się w kolejnym sezonie na elektronicznych bandach  zainstalowanych wokół stadionu przy al. Piłsudskiego. Co więcej, sponsor klubu zamieni dotychczasowe pakiety hospitality VIP na SuperVIP, które obejmują najszerszy zakres świadczeń oferowanych przez Widzew.

Prognozy dla rynku alkoholu przewidują, że jego tegoroczna sprzedaż w Polsce osiągnie poziom 455 501 tys. 9-litrowych kartonów, a po pięciu latach, czyli w 2016 r. sprzeda się 421 248 tys. 9-litrowych kartonów alkoholu, co będzie oznaczało spadek o 7,5%. Takie przewidywania dla Polski wpisują się w zjawisko coraz niższego spożycia alkoholu, które obserwowane jest w Europie. Największy udział w spadku sprzedaży ilościowej będzie miało piwo (o blisko 9%), natomiast sprzedaż napojów spirytusowych oraz wina wzrośnie – odpowiednio o 0,7% i 1,6%. Spośród alkoholi mocnych Polacy coraz chętniej będą sięgali po whisky, której sprzedaż do 2016 r. wzrośnie o ponad połowę, a także po wódki smakowe – łączna dynamika tych alkoholi w okresie najbliższych 5 lat ma wynieść 20,2%. Prognozy przewidują także rosnącą popularność napojów określanych mianem „ready to drink”, czyli gotowych drinków wyprodukowanych na bazie alkoholi mocnych.

Sphinx, jedna z najpopularniejszych sieci restauracji w Polsce, na czas nadchodzących mistrzostw wprowadza specjalne wkładki do menu „Poznaj mistrzowskie smaki”. Znajdą się w nich potrawy narodowe goszczących w Polsce drużyn. Mistrzowska wkładka będzie dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx od 8 czerwca do końca turnieju.

Cadilac Eldorado z 1976 roku, Rambler z 1903 roku,  Grout z 1899 roku czy najstarszy Mercedes w Polsce 10/20 HP POSEN – to tylko kilka z wielu legendarnych pojazdów, jakie będzie można obejrzeć podczas II edycji Targów Auto Nostalgia, które odbędą się w warszawskim centrum MT Polska. Obok unikatowych samochodów przez trzy dni wydarzenia na miłośników i kolekcjonerów starej motoryzacji czekać będzie szeroka oferta usług i produktów dla klasycznych aut. Organizatorem Targów Pojazdów Zabytkowych Auto Nostalgia 2012 jest Classic Media, zaś Międzynarodowe Targi Polska są partnerem wydarzenia. Impreza odbędzie się w dniach 1-3 czerwca w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

RTS Widzew Łódź i firma Magellan organizują konkurs dla dzieci z łódzkich świetlic CARITASU w kontekście zbliżających się mistrzostw. W ramach konkursu najmłodsi fani futbolu będą projektować stroje kibica na to piłkarskie wydarzenie. Zwycięski projekt posłuży jako wzór do przygotowania unikatowych trykotów. Otrzymają je wychowankowie świetlicy, z której pochodzić będzie wybrany pomysł. Koszulki zostaną wręczone w dniu organizowanej na stadionie Widzewa dla młodych kibiców olimpiady sportowej „Mistrzostwa z Widzewem i Magellanem”, w której wezmą udział także zawodnicy z al. Piłsudskiego.

Komisja Odwoławcza PZPN uwzględniła odwołanie Widzewa od decyzji Komisji ds. Licencji Klubów Ekstraklasy i przyznała klubowi z al. Piłsudskiego licencję na grę w T-Mobile Ekstraklasie w sezonie 2012/2013. Nie ma więc już żadnych przeciwwskazań, aby w nowych rozgrywkach łódzki zespół występował w najwyższej klasie rozgrywkowej.

RTS Widzew Łódź S.A. cofnął zgodę na prezentację opraw w czasie meczów piłki nożnej na obiekcie sportowym przy Al. Piłsudskiego 138.

Decyzja została podjęta w związku z kolejnym niedotrzymaniem ustaleń przez kibiców przygotowujących oprawy meczowe. Przed rundą wiosenną sezonu 2011/2012 roku grupa organizująca oprawy zobowiązała się m.in. do: nieużywania środków pirotechnicznych oraz wywieszania flag i transparentów tylko autoryzowanych przez PZPN i odpowiednie organy Widzewa. Osoby te jednocześnie złożyły pisma o zawieszenie ich indywidualnych zakazów stadionowych. Widzew przychylił się wówczas do wniosków i zawiesił zakazy.

Sieć restauracji Chłopskie Jadło, zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadza nowe logo, modernizuje wystrój lokali, zmienia kartę dań i stronę internetową. Motywem przewodnim odświeżonych restauracji jest kurka oraz zaaranżowane w nowoczesny sposób elementy folklorystyczne. W nowym menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne dania kuchni polskiej serwowane w lżejszym wydaniu.  Nowa karta dań  od 24 maja br. obowiązuje we wszystkich restauracjach należących do sieci. Pełna zmiana wizualizacji zakończy się w czerwcu.

RTS Widzew Łódź podpisał umowę sponsorską z firmą Eris Partner KAROPOL Łódź, dystrybutorem kosmetyków marki Dr Irena Eris. W ramach współpracy nowy sponsor klubu będzie dostarczać specjalistyczne produkty wykorzystywane w celach medycznych m.in. w pracy klubowych masażystów.