Sfinks Polska – właściciel restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – podpisał kontrakt na dostawy centralne z Aviko. W ramach umowy Aviko będzie dostarczało frytki, cząstki i talarki ziemniaczane do restauracji sieci Sphinx, w tym Sphinx Express, oraz Chłopskie Jadło. Współpracę przewidziano na dwa lata.

WOOK - sieć restauracji oferujących dania kuchni azjatyckiej, należąca do Sfinks Polska – 23 stycznia rozpoczyna świętowanie chińskiego Nowego Roku. Z tej okazji każdy gość restauracji, którego rachunek wyniesie co najmniej 12 zł otrzyma gratis bułeczki dim sum ze słodkim nadzieniem. Promocja obowiązuje w restauracjach WOOK w całej Polsce.

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, przygotował specjalną ofertę z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka. Klienci, którzy w najbliższy weekend – 21 i 22 stycznia – odwiedzą restaurację Sphinx w towarzystwie babci lub dziadka i zamówią herbatę Dilmah otrzymają deser gratis. Promocja obowiązuje we wszystkich restauracjach sieci w Polsce.

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, 14 grudnia rozpoczęła działania promocyjne wokół nowego menu. Kampania obejmuje materiały BTL, w tym roll-upy, podkładki na stoły i wkładki do menu, a także promocję na www.sphinx.pl i Facebooku oraz działania PR. Dodatkowo kampanię wspiera nowa odsłona Sphinx Menu – karty dań wzbogaconej o sekcję artykułów lifestylowych i porad kulinarnych, przeznaczonej do zabrania ze sobą. Nowe Sphinx Menu otwiera wywiad z Jarosławem Bieniukiem, znanym piłkarzem ekstraklasy i reprezentantem Polski, a prywatnie mężem aktorki Anny Przybylskiej.

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”. W ramach akcji, która potrwa do końca roku, sieć reklamuje nowo wprowadzone do oferty zestawy z warzywami na ciepło. Kampania obejmuje materiały BTL – plakaty i wkładki do menu, a także promocję w serwisie Facebook i na stronie sphinx.pl. Akcja wsparta jest działaniami public relations.

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzył restaurację Sphinx w Szczecinie. Nowy Sphinx to pełnowymiarowa restauracja z obsługą kelnerską, która działa w modelu franczyzowym. Jest to drugi lokal tej sieci w Szczecinie, a jednocześnie 15 restauracja otwarta w tym roku przez spółkę.

Sfinks Polska - zarządzający sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło - osiągnął od stycznia do września 2011 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 128 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 8% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jednocześnie trzy pierwsze kwartały tego roku grupa zakończyła zyskiem brutto na sprzedaży w wysokości 7,2 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2010 r. notowano jeszcze stratę wynoszącą 1,2 mln zł. Ponadto, po trzech kwartałach br. Sfinks może się pochwalić dodatnim skonsolidowanym wynikiem EBITDA w wysokości 4,1 mln zł w porównaniu do -6,9 mln zł uzyskanych rok temu. Znaczącą poprawę w raportowanym okresie osiągnięto także w przypadku innych kluczowych kategorii finansowych – wyniku operacyjnego (o 77%) i wyniku netto (o 60%). Systematyczna poprawa wyników Sfinks Polska potwierdza utrwalenie się wzrostowego trendu sprzedaży w restauracjach oraz rosnącej rentowności grupy.

Sfinks Polska – właściciel sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otwiera pierwszą restaurację Sphinx w Lesznie. Działający na zasadzie franczyzy Sphinx znajduje się w Galerii Leszno przy al. Konstytucji 3 Maja. Jest to 14 lokal otwierany przez Sfinks Polska w tym roku.