Sphinx i Pepsi „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI”
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI” organizowany we współpracy z Pepsi. Klienci Sphinksa, którzy do wybranego dania kupią dowolny napój z oferty Pepsi oraz stworzą najciekawsze hasło reklamowe dla marki Sphinx, będą mogli zdobyć vouchery na egzotyczną wycieczkę. Do wygrania w konkursie są także odtwarzacze iPod nano oraz bony o wartości 50 zł do wykorzystania w restauracjach Sphinx. Konkurs promowany będzie za pomocą materiałów BTL, mailingu oraz na fanpage’ach Sphinksa i Pepsi na Facebooku. Równolegle w sieci Sphinx rusza też kampania „PROMOCJA SMS – 20,30,50” umożliwiająca skorzystanie ze zniżek podczas wizyty w restauracji. Akcja SMSowa będzie reklamowana na najpopularniejszych portalach internetowych i serwisach społecznościowych. Konkurs potrwa do 26 czerwca, a promocja SMS do 30 czerwca 2011 r. Za działania BTL wokół konkursu odpowiada agencja Masteam, komunikację PR poprowadzi Practum Consulting.
KNF zatwierdziła prospekt emisyjny Sfinksa
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło. Na jego podstawie spółka zamierza zaoferować akcjonariuszom blisko 14,9 mln akcji serii J z prawem poboru oraz wprowadzić do obrotu do 7,4 mln akcji serii I z prywatnej oferty dla banków w ramach konwersji części zobowiązań kredytowych na walory spółki. Prospekt zostanie opublikowany 16 maja. Łącznie z obu emisji Sfinks może pozyskać nawet ponad 120 mln zł.
Restauracje WOOK kuszą daniami z nowego menu
WOOK – ogólnopolska sieć restauracji serwujących dania kuchni azjatyckiej – wprowadza nową kartę dań. Od 16 maja w menu będzie można znaleźć m.in. wołowinę z czarnym pieprzem, kaczkę w mandarynkach, rybę w sosie kokosowym oraz smażone lody. Ponadto, WOOK będzie oferował możliwość samodzielnego komponowania zestawów. Inną nowością jest pojawienie się specjalnego zestawu dla dzieci.
Sphinx otwiera dwie nowe restauracje
Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otwiera pełnowymiarowego Sphinksa w Gdańsku oraz restaurację Sphinx Express w Wałbrzychu. Dzięki nowym otwarciom sieć zarządzana przez Sfinks Polska będzie liczyła w sumie 112 restauracji, w tym cztery w formacie express.
Sphinx na koncertach Roda Stewarta i Bryana Adamsa
Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, zapewni catering dla publiczności na koncertach Roda Stewarta i Bryana Adamsa. Na każdej z imprez Sphinx będzie miał osiem punktów cateringowych. Szacuje się, że oba koncerty zgromadzą ponad 40 tysięcy fanów.
Sylwester Cacek dokupił akcji Sfinksa
Sylwester Cacek, członek rady nadzorczej Sfinks Polska, dokupił 20.605 akcji Sfinksa po cenie 5,75 zł za sztukę. Zakup akcji został zrealizowany jako ostatnia z trzech transakcji pakietowych zawartych z założycielem spółki, Tomaszem Morawskim, w ramach przejęcia od niego większego pakietu walorów spółki.
Sphinx wprowadza polskie menu w czeskiej restauracji
Sfinks Polska – operator sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadza nowe menu w restauracji Sphinx zlokalizowanej w czeskiej Pradze, Na Prikopie. Poza kultowymi daniami restauracji cieszącymi się niezmienną popularnością wśród klientów, w nowej karcie znajdą się wyjątkowe specjały kulinarne, m. in. szeroki wybór steków z najlepszej argentyńskiej hodowli angusa. Nowością w menu, unikatową w skali całej sieci Sphinx, jest wprowadzenie do karty tradycyjnych polskich dań.
Sylwester Cacek kupuje akcje Sfinks Polska
Sylwester Cacek, członek rady nadzorczej Sfinks Polska, nabył 675.000 akcji Sfinksa. Akcje odsprzedał mu Tomasz Morawski, założyciel spółki, który obecnie również zasiada w jej radzie nadzorczej. Cena za jedną akcję w ramach transakcji pakietowych między akcjonariuszami wyniosła 5,28 zł.