Dachser logo

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, rozwija swoją sieć w Azji. Inwestycje w Indiach i Tajlandii są realizowane w ramach obszaru biznesowego Air & Sea Logistics odpowiedzialnego w Dachser za transport lotniczy i morski.

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny Sfinks Polska w związku z przeprowadzoną w listopadzie 2015 roku emisją akcji serii N. Sfinks wyemitował wówczas 3,5 mln akcji po 3,7 zł za sztukę, pozyskując łącznie 12,95 mln zł.

Dachser logo

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych, jest partnerem merytorycznym XVI Seminarium „ADR w praktyce - dobór opakowań, postępowanie w razie wypadku” organizowanego przez Stowarzyszenie Doradców ds. Transportu Towarów Niebezpiecznych – DGSA. Będzie ono poświęcone zagadnieniom związanym z transportem i składowaniem towarów niebezpiecznych. Seminarium odbędzie się w dniach 8 – 9 września br. w Łodzi.

Lato obfituje w barwy, zapachy i emocje, które pozwalają człowiekowi nie tylko cieszyć się chwilą, ale także naładować akumulatory na słotne i zimowe dni. Dodaje witalności i optymizmu promieniami słońca, rozkwita na rabatach i drzewach, zachwyca smakami letnich owoców i warzyw. Jedynka podpowiada, jak dzięki odpowiednim kompozycjom kolorystycznym zatrzymać we wnętrzach letnią radość i energię.

Dachser, jeden z największych globalnych operatorów logistycznych, zapewnia usługi logistyki kontraktowej dla około 13 mln butelek szampana i alkoholi poprzez swój oddział w Reims we Francji. W magazynie liczącym 18 tys. mkw., zlokalizowanym w sercu Szampanii, operator dba, by klienci na całym świecie mogli cieszyć się pełnią wrażeń związanych z zakupem i konsumpcją tego luksusowego produktu pochodzącego z Francji.

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, buduje nowe magazyny w Austrii, Francji i Niemczech. Tym samym Dachser umacnia swoją pozycję w ramach logistyki kontraktowej w Europie, oferując zintegrowane usługi logistyczne obejmujące transport, magazynowanie i usługi dodane w jeszcze większej liczbie lokalizacji.

Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, przygotowały program dla stałych klientów pod hasłem „Aperitif”. Goście, którzy do niego przystąpią, będą mogli korzystać z rabatu w wysokości 40% na wszystkie napoje serwowane w restauracjach już przy pierwszej wizycie. Sphinx w następnym etapie planuje też wprowadzenie kolejnych promocji dedykowanych tylko uczestnikom programu.

Sieci restauracji należące do Sfinks Polska - Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK - przyłączyły się do akcji „Popieram Loterię” w ramach trwającej Narodowej Loterii Paragonowej Ministerstwa Finansów. W ten sposób chcą promować ideę uczciwej konkurencji w Polsce.

Zaledwie co trzeci Polak (37%) postrzega swoje życie w jasnych lub kolorowych barwach, ponad połowa (51%) uważa je za stonowane, szaro-bure lub wręcz widzi je w czarnych kolorach – wynika z badania „Barwy życia Polaków”, zrealizowanego prze TNS na zlecenie marki Beckers. Jednocześnie, aż 72% Polaków deklaruje, że ich życiu mogłoby dodać barw szczęście i zdrowie bliskich. Dopiero na drugim miejscu znalazła się duża wygrana  w ”totka”– byłaby ona powodem do radości dla 63% Polaków. Aż 53% mieszkańców naszego kraju uznałoby swoje życie za bardziej kolorowe dzięki wyjazdowi na wakacje.

Na gastronomicznej mapie Olsztyna pojawiła się nowa restauracja popularnej sieci Chłopskie Jadło. Jej specjalnością jest tradycyjna polska kuchnia w smacznej, lżejszej odsłonie. To pierwszy lokal działający pod tym szyldem w stolicy Warmii i Mazur. Restauracja mieści się w samym sercu Olsztyna, przy ul. Stare Miasto 3.

Tikkurila po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów konkursu Budowlana Marka Roku i otrzymała brązowe wyróżnienie w kategorii  „Farby dekoracyjne wewnętrzne". Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji prowadzonego wśród przedstawicieli firm wykonawczych.

Sphinx i Chłopskie Jadło, sieci należące do Sfinks Polska, wprowadzają nowe wkładki do menu. Na gości restauracji Sphinx czekają "Nowości ze smakiem kurek i koperku", zaś klienci Chłopskiego Jadła spróbować mogą sezonowych propozycji z oferty "Rabarbar, kurki i młode warzywa".