Rusza seria konkursów „Beckers dodaje barw” na uruchomionym niedawno polskim oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku popularyzującym hasło „Beckers. I życie nabiera barw”. Zadaniem uczestników będzie stworzenie autorskiej koncepcji przemalowania wybranego przez siebie pomieszczenia z wykorzystaniem farb Beckers Designer Colour. Najlepsze pomysły będą nagrodzone zestawami farb z palety kolorów wybranych w zgłoszeniu konkursowym. Komunikację marki Beckers w mediach społecznościowych poza Facebookiem rozpoczęto również w serwisach Instagram oraz Pinterest. Planowane jest też uruchomienie dla niej oficjalnego kanału na YouTube. Działania na rzecz marki Beckers w social mediach koordynuje Practum Consulting.

Najbardziej oryginalne, nowatorskie projekty domów jednorodzinnych w Polsce przybliży widzom nowy program telewizyjny „Domy Przyszłości”. W składającym się z dziesięciu odcinków cyklu Marzena Rogalska wraz z gośćmi przedstawi zasługujące na uwagę budynki mieszkalne z różnych miejsc kraju, prezentujące najwyższą jakość architektoniczną. Odcinki programu emitowane są na antenie TVP 2 w soboty o godzinie 12:25. Sponsorem i wyłącznym partnerem „Domów Przyszłości” jest producent farb Tikkurila. 

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, uruchamia w maju br. bezpośrednią linię ze Strykowa przez Sosnowiec do Padwy. Transporty w obu kierunkach realizowane będą pięć razy w tygodniu, we wszystkie dni robocze. 

Sieć restauracji Sphinx w ramach cyklu „Nowości ze smakiem” wprowadza aromatyczne propozycje kulinarne na bazie bazylii i mięty. W nowej ofercie znajduje się sześć dań, w tym krem z groszku z miętą, żeberka miętowo-miodowe, stek limousine czy też karkówka miodowo– musztardowa z dressingiem bazyliowym. Co więcej smak mięty pojawia się również w napojach. „Nowości ze smakiem bazylii i mięty” dostępne są do 27 czerwca br. we wszystkich restauracjach Sphinx.

practum_kompap logo

Grupa Kompap, do której należą dwie wiodące drukarnie dziełowe w Polsce – BZGraf i OZGraf, w I kwartale 2016 r. wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 15,75 mln zł wobec 13,60 mln zł rok wcześniej, co oznacza wzrost o 16% r/r. Jednocześnie o 5% r/r zwiększył się w tym czasie skonsolidowany zysk brutto ze sprzedaży - do 3,91 mln zł. Na koniec I kwartału Grupa zanotowała zysk netto w wysokości 0,63 mln zł wobec 1,71 mln zł rok wcześniej.  

DACHSER, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, jak przed wiekami skutecznie wykorzystuje drogę lądową, by transportować towary swoich klientów pomiędzy Europą a Chinami. Licząca blisko 11-tys. km trasa lądowa, stanowiąca nowy Jedwabny Szlak, pokonywana jest obecnie koleją jako alternatywa dla transportu lotniczego i morskiego. Polskim punktem na Jedwabnym Szlaku Dachser są Małaszewicze. Jedną z firm korzystających z tej trasy jest obecna także w Polsce firma Wilo - działający w skali globalnej niemiecki producent pomp i systemów pompowych. 

Marka Beckers rozpoczęła kampanię radiową w RMF FM promującą linię produktów Beckers Designer Kitchen & Barthroom, połączoną z konkursem dla słuchaczy. Działania promocyjne są prowadzone pod hasłem „Pozbądź się potwórczości ze ścian” i bazują na trzech spotach radiowych podkreślających kluczowe cechy farb Beckers Designer Kitchen & Barthroom - piękne kolory i łatwość usuwania z nich nawet tak trudnych plam jak zabrudzenia powstające podczas gotowania czy malunki dzieci na ścianach. Kampanię radiową wspierają reklamy na portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK – rozważa zakup co najmniej ok. 89,36% akcji Premium Food Restaurants, należących do Aleksandry Tymińskiej i Marka Tymińskiego. W rezultacie Sfinks może nabyć akcje spółki notowanej na NewConnect zarządzającej siecią 11 restauracji 77 sushi. Sfinks ma wyłączność negocjacyjną do 31 maja 2016 r. 

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, zaraportował znaczny wzrost za 2015 r. Skonsolidowane przychody wzrosły o 6,5% do 5,64 mld euro. Liczba przewożonych przesyłek zwiększyła się o 4% do 78,1 mln, zaś ich waga o 5,2% do 37,3 mln ton. Największy wpływ na pozytywne wyniki miały usługi przewozów drogowych w Europie świadczone na rzecz branży spożywczej i firm przemysłowych.

KRGiC logo

Firmy gastronomiczne powołały organizację branżową – Krajową Radę Gastronomii i Cateringu. Jej główne cele to reprezentacja podmiotów z sektora gastronomicznego i dialog z ustawodawcą, działanie na rzecz rozwoju branży oraz promowanie dobrego wizerunku polskiej gastronomii. Organizację założyły wiodące firmy restauracyjne. Na czele jej władz stanął prezes Sfinks Polska, Sylwester Cacek.

practum_tikkurila logo

W ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie Tikkurila poprowadzi seminarium dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz pod hasłem „Farby w architekturze”. Podczas szkolenia ekspert marki będzie opowiadać o właściwościach chemicznych produktów wykorzystywanych do malowania pomieszczeń, narzędziach przydatnych w projektowaniu wnętrz, a także o najnowszych trendach w branży farbiarskiej, co w przyszłości może ułatwić studentom wykonywanie zawodu architekta. Zajęcia odbędą się w środę, 27 kwietnia br. 

sphinx logo

Sieć Sphinx otworzyła swój lokal w Galerii Łódzkiej w zmienionej, większej lokalizacji. Restauracja znajdująca się wcześniej na terenie foodcourtu została przeniesiona do nowego miejsca na poziom -1. Lokal prowadzony jest w systemie operatorskim.