sfinks polska logo

Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK – w I kwartale 2016 roku, trwającym od grudnia 2015 roku do lutego 2016 roku, osiągnęła przychody jednostkowe ze sprzedaży w wysokości 45,05 mln zł oraz zysk netto 4,64 mln zł. Jednocześnie EBITDA spółki Sfinks Polska na koniec lutego br. wyniosła 2,91 mln zł.

chlopskie jadlo logo

Pięć orzeźwiających dań pojawiło się w restauracjach Chłopskie Jadło w ramach nowej wiosennej oferty „Szef kuchni poleca”. Lekka polędwiczka, szparagi z chipsami z boczku i jajkiem, zupa szczawiowa, soczewica z kozim serem, a także placki ziemniaczane ze szpinakiem, to najnowsze propozycje sezonowego menu. Z napojów restauracje polecają kruszon oraz chłodzącą lemoniadę. Dania z nowej wkładki można zamówić we wszystkich lokalach Chłopskie Jadło do 13 czerwca br.

Dachser logo

Dachser po raz kolejny został partnerem Polskiego Kongresu Logistycznego LOGISTICS 2016, jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. W tym roku impreza organizowana będzie wspólnie z Europejskim Kongresem Logistycznym EUROLOG 2016. Tematem przewodnim wydarzenia będzie „Logistyka w cyfrowym świecie”. W bogatym programie zaplanowano liczne wystąpienia ekspertów również ze strony Dachser. XIII edycja Kongresu odbędzie się w dniach 18-20 maja br. w Poznaniu.

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, otworzyła nowy lokal na dworcu kolejowym Wrocław Główny. Zdobią go historyczne malowidła Sali Cesarskiej, odkryte podczas prac renowacyjnych.  Jest to już szósta restauracja Sphinx w stolicy Dolnego Śląska i jednocześnie największa spośród wszystkich lokali należących do sieci w Polsce. Restauracja prowadzona jest w modelu operatorskim.

Marzysz o idealnym dopasowaniu koloru farby do właśnie zakupionych zasłon? A może chcesz odwzorować na ścianie barwę nieba uwiecznioną na zdjęciu z cudownych wakacji? Wszystkim poszukującym perfekcyjnego dobrania barwy ścian do koloru konkretnego przedmiotu z życia codziennego przychodzą z pomocą Studia Koloru Tikkurila, świadczące usługę Color Service. Umożliwia ona zidentyfikowanie koloru dowolnego przedmiotu niezależnie od rodzaju podłoża i wskazanie odpowiadającego mu koloru farby z szerokiej palety Tikkurila.

dachser logo

W tym roku Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, obchodzi 10 jubileusz uruchomienia swojego pierwszego oddziału w Polsce. Na przestrzeni tych lat Polska organizacja przetransportowała ponad 5,6 mln przesyłek o łącznej wadze blisko 2,3 mln ton, realizując dostawy do i z 118 krajów na świecie.

Ekipa budowlana programu Nasz Nowy Dom, pod czujnym okiem Katarzyny Dowbor, w wybranych domach, do ich odnowienia używać będzie farb Jedynka. Najbliższe odcinki z Jedynką zostaną wyemitowane na antenie Polsatu w czwartek, 24 marca br. i 7 kwietnia br. o godz. 20.05. Pierwszy program z produktami polskiej marki można już obejrzeć na IPLA.

dachser logo

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, rozpoczął wzmożony sezon dostaw dla Kärcher związany z wiosennymi porządkami i zapotrzebowaniem na sprzęt czyszczący. W tym czasie Dachser obsługuje nawet trzy razy więcej przesyłek na rzecz Kärcher w porównaniu do zwykłego dnia w roku. W ramach logistyki kontraktowej Dachser już od ponad 10 lat obsługuje wszystkie kanały sprzedaży firmy Kärcher w Niemczech zapewniając szeroki zakres usług logistycznych. Należą do nich dostawy na rzecz klientów indywidualnych i firm, a także just-in-time w specjalnych oknach czasowych w sklepach typu DIY. Z kolei zamówienia z zagranicy są realizowane przez sieć frachtu lotniczego i morskiego Dachser.

frisco logo

Bio żywność coraz częściej trafia na wielkanocne stoły Polaków. Jak pokazują dane internetowego supermarketu Frisco.pl, sprzedaż eko warzyw, wyrobów nabiałowych czy wędlin zamówionych w tym e-sklepie była w okresie przedświątecznym w 2015 roku o niemal 10% wyższa niż w tym samym czasie rok wcześniej, a produkty ekologiczne znajdowały się w blisko co czwartym koszyku zakupowym. Popyt na ekologiczne jajka w ujęciu rok do roku zwiększył się wówczas o 28%, w przypadku eko kiełbas było to 18%. Jeszcze wyraźniejszy wzrost popularności zanotowała zaś bio rzodkiewka, której sprzedaż rok do roku podwoiła się. Rosnące zainteresowanie bio żywnością Frisco.pl obserwuje również przed tegorocznymi świętami. 

farby jedynka logo

Jedynka została po raz kolejny uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce w kategorii „Remont i wykończenie domu - farby i lakiery” i otrzymała tytuł Superbrands Created in Poland 2015/2016. Oznacza to, że Jedynka należy do najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej polecanych przez konsumentów marek w tej kategorii produktów dostępnych na rynku.

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie i jedyny oferujący profilowane branżowo usługi dla dostawców do marketów typu dom i ogród, zaprezentuje swoje kompleksowe propozycje dla sektora Do-It-Yourself na Międzynarodowych Targach Wyrobów Metalowych – Eisenwaren 2016. Imprezie towarzyszyć będzie bogaty program wydarzeń merytorycznych. Wezmą w nich również udział eksperci Dachser z całej Europy, którzy omówią temat usprawnień łańcucha dostaw dzięki zastosowaniu kodów kreskowych w standardzie NVE/SSCC. Targi Eisenwaren odbędą się w Kolonii w dniach 6-8 marca br.

Sphinx logo

Sieć restauracji Sphinx wprowadza do oferty „Nowości ze smakiem” inspirowane przyprawami, ziołami oraz produktami różnych kuchni świata. Nowości są prezentowane w formie wkładek do menu. Aktualna propozycja sześciu nowych dań została przygotowana na bazie składników charakterystycznych dla kuchni Ameryki Północnej. W ofercie znalazły się chili con carne, żeberka whiskey-BBQ, chili stek, krem z kukurydzy czy quesadilla w wersji dla wegetarian. W nowej odsłonie została zaprezentowana również shoarma - „Mexico”, wpisująca się w temat przewodni wkładki. Najnowsza oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx do 25 kwietnia br.